Röda byxor och skinnjacka

Idag har jag varit i Åtvid och käkat med Cicci och Robins mormor. 
Så då blev det att inviga mina röda jeans som jag köpte i måndags och så tog jag fram min älskade skinnjacka igen. 
Tyvärr så börjar den gå sönder nu, efter 5 års användning :( 
Inte så jäkla lätt att köpa en ny heller eftersom den är köpt på Öland och har vita detaljer på armerna och luvan..
Sorgligt enligt mig.. 
Men i alla fall, det kändes verkligen som vår idag när jag var ute, så det fick bli färgglada jeans och jeansjacka.
Längtar som fasen tills våren så man kan börja använda massa färger! :) 

fick bli en halvtaskig mobilbild eftersom batterierna i båda mina kameror är totalt döda.. ehe.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0