Söndag den 19 februari

Life is goooood just nu! 
Jag är så sjuk taggad inför allt, typ!
Lov i en vecka!
Fira min födelsedag på lördag med mina underbara vänner! 
Hämta hem vår nya familjemedlem!  
iiih, allt är så himla roligt nu för tiden!

Imorgon ska jag i alla fall åka in till stan med lillasyster, vi ska köpa massa grejer till hunden och sen hitta något jag kan ha på mig på lördag. 
Har suttit och kollat på lite olika grejer på nätet som skulle funka, så hoppas jag hittar det på stan imorgon. Jag orkar inte hålla på och beställa från nätet när det blir leveranstid och massa... 
Men förhoppningsvis hittar jag i alla fall något i stan imorgon :) 

Och jag lovar att jag ska försäka bättra mig med att skriva här! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0