Dag 2 - Min första kärlek

Haha, den här dagen var riktigt svår måste jag erkänna.
Men jag ska väl göra ett försök antar jag :) 

Min första kärlek var en kille som gick i samma klass som mig på lågstadiet till mellanstagiet. 
Vi kan kalla honom Arnold, han var den där killen som alla tjejer var kära i...
Och han visste det också så han bytte tjej ungefär lika ofta som han bytte kalsonger. 
Det roliga var att på den tiden verkade det så himla självklart, ena veckan var jag tillsammans med Arnold, den andra veckan var han tillsammans med någon annan. Så jag vet inte riktigt om man kan kalla edt kärlek eftersom man inte brydde sig så mycket när han dagen efter att han gjort slut blev tillsammans med ens bästa kompis. Men det är i alla fall det första minnet jag har av att vara här i någon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0