Dag 6 - Min dag

Så min dag har varit ganska ointressant faktiskt :P 
Jag vaknade vid 9 men låg kvar i sängen ett bra tag och kollade på DHW. 
Sen runt 1 kom Robin hit så vi i alla fall får träffa varandra lite eftersom båda haft fullt upp med annat i helgen. 
Så vi har legat i sängen och pratat, kollat på DHW och så åt vi taccos :) 
Han åkte hem för ett tag sen, så nu sitter jag ensam här i sängen vilket inte känns så himla roligt... 

Vad som händer nu vet jag inte riktigt, jag ska duscha och kanske måla om naglarna. 
Något annat har jag inte planerat. Förmodligen blir det DHW och bara ligga i sängen och slöa :) 
Känns rätt skönt att bara få ligga i sängen och göra ingenting. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0