Dag 7 - min bästa vän

Min bästa vän kanske är lite fel att skriva då jag har fler än en bästa vän. 
Jag tänkte skriva lite kort om de 4 som är mina närmaste vänner och som varit mina närmaste vänner längst. 

Sandra - henne har jag känt i stort sett sen den dagen hon föddes (jag är född i februari, hon i maj) 
Och vi har varit bästa kompisar sedan dess men, vi behöver inte umgås med varandra hela tiden eller prata med varandra flera timmar varje dag men när vi väl träffas så är det som om vi träffades igår (om ni förstår?) 
Vi har i alla fall hur kul som helst tillsammans när vi träffas :) 

Josefin - Josse och jag har faktiskt inte alltid varit så nära kompisar som vi är nu. Det var faktiskt inte förrän i 6.an som vi blev så bra kompisar. Det första minnet jag har av att vi liksom bli kompisar, det är när vår klass skulle åka på klassresa till Gotland och vi bodde i samma rum, och sedan dess har vi bara blivit närmare kompisar :) 
Josse och jag gör det mesta tillsammans känns det som, det är alltid vi som får planera om vi ska någonstans tillsammans med några andra, tex peace&love, midsommar och sånt. Vi festar och allt sånt tillsammans. (Blev otroligt mycket mer fester tillsammans när hon fortfarande gick i skolan) 
Himla bra att ha en vän som Josefin eftersom hon alltid förstår mig och vi känner ofta likadant om det är något! Love her!! ♥

Louise - Louise och jag har känt varandra sedan 2005 när vi började i samma klass på högstadiet, och jag kommer faktiskt itne ihåg hur eller varför vi blev så bra kompisar, men vi satt verkligen ihop. Vi gjorde allt tillsammans. Se nu går vi ju i samma klass i gymnasiet vilket gör att vi fortfarande vi står varandra nära. Louise är en sån person som man prata om och man behöver liksom inte vara rädd för att hon ska börja berätta för andra eller något sånt. kommer blir riktigt sorgligt sen när vi tar studenten och inte kommer gå i samma klass eller träffas varje dag längre! :(

Robin - jepp, min pojkvän är min bästa vän :) och egentligen förstår jag inte hur vi blev så bra kompsiar, för innan vi blev tillsammans så var vi faktiskt bästa kompsiar i ca 4 år, och det är konstigt för vi är varandras motsatser, på alla sätt som går i stort sett.. Men vi lyckades bli kompisar i alla fall :) och måste erkänna att det var en lite halvkonstig relation vi hade.. på många sätt.. Alla som kände oss sa att "ni kommer ju bli tillsammans" men vi total vägrade och sa att det kommer vi aldrig bli, vi är bara kompisar, men sen, efter att har varit så nära kompsiar i 4 år så hade dom rätt. Vi blev tillsammans. Men Robin är fortfarande en av mina bästa vänner :) Det är väl så det ska vara? Att den man är tillsammans med blir väl tillslut sin bästa vän? 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Texten om Louise är konstigt, det står att ni 2005 började gymnasiet ihop och sen att ni började gymnasiet ihop igen. Antar att 2005 handlar om högstadiet.

2012-02-01 @ 22:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0