Dålig uppdatering under helgen.

Jag vet, jätte dålig uppdatering under helgen men jag har inte haft tid. 
Igår (lördag) gick Robin och jag upp rätt skapligt, åt frukost och sen stack vi till gymmet och tränade i 1 timme. 
Sen kom vi hem, duschade och gjorde iordning oss, sen var det bara att snabba sig på med maten eftersom att vi skulle iväg till Kulturkammaren där han skulle spela. Vi lyckades i alla fall slänga ihop en väldans god kycklingsallad (som för övrig räckte hela helgen!) Sen vid 5 stack vi iväg till Kulturkammaren och Livekarusellen :) 

Det gick jätte bra för Robin att spela, i båda banden. Riktigt stolt över honom :) 
Eftersom han inte spelade förrän klockan 10 på kvällen med sista bandet så blev det rätt sent. 
Så vi var nog inte hemma förrän vid 11 eller något tror jag klockan var, så när vi väl kom hem blev det soffmys med vindruvor, gurka, dipp (eftersom vi försöker vara nyttiga) och sen titta på gladiatorerna på tv4 Play :) 

Och så idag har vi inte gjort allt för mycket, vi pratade om att gå och träna men vi hade ingen ork till det. Så det blev en lite halvsen frukost framför en film och sen har vi mest bara chillat. Kollat på Karatefylla som måste vara sjukaste serien som någonsin sänts på tv! Men gud så rolig att titta på! 

Sen vid 6 åkte jag hemmåt! Kom hem runt halv 8, så sen dess har jag suttit inne i soffan med mamma och pappa och nu målar jag naglarna och kollar på DHW. Känns som det är dags att sova snart så jag orkar med skolan imorgon! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0