Fredag den 13.e!

Fredag den 13 idag, och inget har gått fel för mig än så länge! 
Har varit på jätte bra humör hela dagen, fick reda på att jag fick rätt bra betyg på ett prov jag gjorde för ett tag sen, det gick skapligt bra på gymmet och nu förbereder jag mig lite smått för att åka till Norrköping och mysa med min underbara hela helgen! :D
Ibland är livet allt bra! :) 
I morgon blir det förmodligen gymmet till att börja med tillsammans med Robin, sen på kvällen har har spelning(ar), han spelar på nämligen i två band och båda två ska veta med i Live karusellen. 
Så att hitta på något att göra imorgon ska nog inte vara några problem :) 

Nästa vecka är det full ös som gäller, i stort sett. 
På onsdagen är det öppet hus i skolan där vi ska sätlla ut med Lovely Nails och sen är det Draknästet också. 
Lite smått nervös inför det faktiskt, men innerst inne är jag ganska säker på att det kommer gå bra :) 

Men nu ska jag bädda ner mig i sängen några timmar innan det bär av till Norrköping :) 
Skriver mer sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0