Lite dåligt samvete

Måste erkänna att jag har lite dåligt samvete.. Av två olika anledningar faktiskt..
För det första har jag dåligt samvete för jag kom på att jag inte bloggat sen i söndags... dåligt.
Sen har jag dåligt samvete för att jag skippade gymmet idag... 
Sitter i sängen och har världens ångest över det. Får köra extra länge på torsdag istället!
Jag struntade i gymmet idag för att få komma hem lite skapligt och inte behöva stressa. 
Har ju nämligen draknästet och mässa imorgon och jag har en känsla av att det kommer bli en stressig och lite smått nervös dag. Så att få komma hem tidigt idag behövs nog. 

Måste tvinga mig själv att sova tidigt ikväll också så jag inte är så trött imorgon när man ska "sälja" sitt företag inför en jury. Så innan 10 hoppas jag på ikväll! Hoppas det går den här gången...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0