Onsdag 25 januari

EN MÅNAD KVAR TILL MIN FÖDELSEDAG! :D

haha, hej förresen :) 
Har inte hunnit skriva något än idag, men till mitt försvar så började jag 8.25 idag (har sovmorgon till runt 10 alla andra dagar) så det var hur segt som helst att ta sig upp imorse... Snoozade i typ 45 minuter vilket gjorde att det blev lite små stressigt sen när jag väl gick upp.. :P

Men nu är jag hemma i alla fall, och har varit hemma sen efter 1. 
Jag fick sluta redan vid 12 för Louise är sjuk och Tess åkte hem från skolan så jag blev själv kvar. 
Och eftersom vi bara hade UF lektioner på eftermiddagen bestämde jag mig för att åka hem och jobba istället :)

Så jag gick till gymmet innan jag åkte hem, men gud så dåligt det gick, var inte riktigt sugen på att träna men tvingade mig själv till gymmet i alla fall... Men det var jobbigt som fasen. 
Så nu sitter jag nyduschad i sängen och tänkte måla om mina naglar medans det fortfarande är ljust ute! :) 

Ikväll kommer dag två på den där listan, idag är det min första kärlek som gäller, det kommer fasen bli svårt att skriva, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0