Fin helg

Väldigt stressig vecka den här veckan därför har jag knappt skrivit något. 
Vi har haft fullt upp med vår lilla vovve som vi hämtade förra helgen.
Jag har ställt ut på regionala UF-mässan tillsammans med mitt UF företag och sedan försökt träna de dagarna jag hunnit.. snacka om att jag var död i fredags när jag vaknade :P 

I helgen har jag i fått vara med Robin, vi slog fasen rekord i att vara ifrån varandra den här gången, 2 veckor! 
Så i helgen har vi bara haft massa kvalitetstid med varandra. 
Fast i fredags var vi ju faktiskt hos Isabelle inne i stan, Flint fyllde ju nämligen år, så vi firade honom :) 
Riktigt trevligt. Robin och jag köpte ett presentkort från systemet till honom som verkade vara väldigt uppskattat :) 
Så igår och idag har vi bara varit hemma hos mig och umgåts och haft det mysigt :) 
Vi satt till och med bänkade framför tvän i lördags och kollade på Melodifestivalen, duktigt av oss! :) 
Men sen idag vid 5 så skjutsade jag Robin till åtvid eftersom han skulle träna. Så då var det "tillbaka till vekligheten" typ ;) 

Så sen dess har jag legat i sängen och kollat på DHW.. (känner mig så jääkla lat...)
Jag ska nog försöka sova snart och tagga till att träna järnet på gymmet imorgon. Ska bli så jäkla skönt!! :)
Men här kommer i alla fall lite random bilder från i helgen :) ENJOY! 





Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2012-05-23 @ 18:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0